only love you

تنهابرای تو

 

دلم

برات

!!!!تنگولیده!!!!

 

دوستت دارم . . .
این تعارف نیست ! زندگی من است . . .

 

 

 

چرا ” دوست داشتن ” نسبت به حساب نمیاد ؟
مثلاً بپرسن : شما چه نسبتی دارین ؟ من جواب بدم : دوسشون دارم ! 

 

گفتمش : دل می خری ؟

برسید چند؟

گفتمش : دل مال تو، تنها بخند !

خنده کرد و دل زدستانم ربود

تا به خود باز آمدم او رفته بود

دل ز دستش روی خاک افتاده بود

جای بایش روی دل جا مانده بود ......

دیگر نمی نویسمت . . .!
 
 

هرکس . . .
 
 

به چشمــهایم نگاه کند !
 
 

تو را خواهد خواند . . .
 
 
 

بـه مَـن قـول بده


در تـمـآمِ سال هایے کـه باقے مانـده


تــ ـآ ابـَد .....


مـُواظبـ خـودت باشے


دیگـر نـیستـم که یاد آورے ات کنم....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:,در ساعت1:57 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ