سلام


only love you

تنهابرای تو

 

 


  

 
 
به وبلاگتون خوش اومدید 
 
 
 
 هرکسی نوشته هارو دوسداشت ميتونه لينکم کنه البته حتما بهم خبر بديد تا منم لینکتون
 
کنم.
 
اينم بگم که انتقاد پذيرم پس با نظراتون کمکم کنين تا وبلاگم هموني بشه که من و شما
 
ميخوايم ممنون از هر کي مياد و بدون نظر دادن بيرون نميره
 
 راستی یادتون نره از صفحات بعد هم دیدن کنید...
 
نظر یادتون نره!!!!!!!!
 
 
از مطالب تو لینک دونی دیدن کنید.
 
 
عضو شوید
 
 
 
مطلب بزارید هر چی دوس داشتید...
 
 
 

    

بعضی مطلبام از نغممه سرا هست



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت16:49---4 بهمن 1391
سلام.متناوشعرای وبت خیلی قشنگن .به وب منم سربزن خوشحال میشم

زینب
ساعت20:45---10 آذر 1391
سلاممممممممممممممم
دختر عمه ی دختر خاله جونم
خوبییییییییین؟
وب قشنگی دارین
ولی همه مطلباتونو نخوندم
زینب هم سلام میرسوونه

موفق باشید


Ali
ساعت11:03---19 مرداد 1391
: X

noori
ساعت19:02---29 خرداد 1391
سلام امیدوارم عاشق ترین کسان باشی
وبلاگت عالیه من لینکت میکنم یه سری به ما بزن و وب ما رو هم لینک کن راستی من دنبال یه عاشق مثل خودم میگردم دوست دارم بیشتر باتو آشنا بشم


پدرام و فائزه
ساعت8:40---28 خرداد 1391
salam aziz

mano eshgham ye weblage eshghoolane doros kardim



doos darim kolli mehmoon dashte bashim***

age tashrif biari kheili khoshhal mishim

ma har hafte up mizarim pas zood bia sar bezan nazaram bezar,age yebar biay ma 2nafarimo 2bar miaim

biaido nazaram bezarim,ba tabadole linkam movafeghim,maro ba esme (MA ASHEGHE HAMIM) belinko khabar bede be che esmi belinkim

kolbamoono khaali nazarid***


باباران
ساعت13:27---26 ارديبهشت 1391
سلام حرفهاي دلتان دلنشين بود منم با پست هاي جديدم منتظر حضور گرم تان هستم

دیـدی آخـرش نـموندی
مـنو تـا جنـون کشـوندی
دلی کــه دادم به دستـت
آخـرش زدی شکــوندی
آخراش خـوب شده بـودی
تـیتر نـامه هـامو خـوندی
امـا چون خـوندی و رفـتی
دلـمو بیـشتر سـوزونـدی


مژده
ساعت20:11---2 ارديبهشت 1391
این آدرس یه وب دیگمه خوشحال میشم ازش دیدن کنی

roya
ساعت20:52---28 فروردين 1391
سلااااااااااااااااااااام ببخش دیر دیر سر میزنم وبت بسیار عالیه به خدا

roya
ساعت20:25---17 فروردين 1391
مرسی سر زدی بازم میام
پاسخ:saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar bbbbbbbbbbezaaaaaaaaaaaaaaan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 17 فروردين 1398برچسب:,در ساعت12:17 AM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ