only love you

تنهابرای تو

گاهی نمی توان به كتابی بیان نمود

 

حرفی که یک حکایت کو تاه می زند

 

 naghmehsara.ir10

 

 

لحظه ی قشنگیه :

ولی عشقت میاد دستت رو آروم می گیره


و فشارش می ده، میبوسه….

و تو اینقدر آروم می شی

که اگه صد سال بقیه می نشستند

و باهات حرف می زدن آرامش نمی گرفتی… !

 

normal_عکس عاشقانه98

 

<<<<عــاشــقـــم>>>>

 

 

 

مطمئن باش هیچ گاه فراموشت نخواهم کرد...

 

فقط دیگر ساکت شده ام!همین...

 

خوش به حالت که منو یادت نیست

 

خوش به حالت که فراموشت شد

 

خوش به حالت که ازین تاریکی

 

یه ستاره سهم آغوشت شد

 

خوش به حالت که دلت آرومه

 

خوش به حالت که پریشون نیستی

 

خوش به حالت که منو یادت نیست

 

خوش به حالت که پشیمون نیستی

 

خوش به حالتون باهم خوشحالین

 

خوش به حالتون باهم خوشبختین

 

هرجایی که من تنهایی رفتم

 

خوش به حالتون دوتایی رفتین

 

خوش به حالتون باهم خوشحالین

 

خوش به حالتون باهم خوشبختین

 

هرجایی که من تنهایی رفتم

 

خوش به حالتون دوتایی رفتین

 

خوش به حالش تو دلت جا داره

 

خوش به حالش دستاشو میگیری

 

خوش به حالش که پیشش میمونی

 

خوش به حالش که واسش میمیری

 

خوش به حالش عاشق چشماشی

 

خوش به حالت عاشق چشماته

 

خوش به حالش همه ی دنیاشی

 

خوش به حالش همه ی دنیاته

 

خوش به حالتون باهم خوشحالین

 

خوش به حالتون باهم خوشبختین

 

هرجایی که من تنهایی رفتم

 

خوش به حالتون دوتایی رفتین

 

خوش به حالتون باهم خوشحالین

 

خوش به حالتون باهم خوشبختین

 

هرجایی که من تنهایی رفتم

 

خوش به حالتون دوتایی رفتین

 

 

مثل باران های بی اجازه

وقت و بی وقت

در هوایم پراکنده ای

و من بی هوا

ناگهان خیسم از تو !

 

این روزها اگه کسی گفت: ” من عـــاشقتــــم

 

بپــــرس : تــــا ســــاعت چنـــــد ؟
 
*******************
 
هــر کس ..
یـا شب میمیـــرد ،
یــــا روز ..
مـــن ؛
شبـانــه روز !
 

 

حـوالـي «چـشـمـانـت»

 

گٌـم شـٌدم

 

نـشـانـي بـده

 

مٌـژدگـانـي دریـافـت کن

 

 

 

ڪسے ڪــﮧ زیــاב تـو פــرفــاشــ میگــــﮧ بےפֿـيال

 

بيشتر از همـﮧ فـڪـر و פֿـیــالــ בارهـ

 

فـقـط בیگــﮧ פـوصلـــﮧ ے بـפـثـــ نــבارهـ

 

 

 

 

دوریت زمستان سختی است ….

 

 

کمتر از من دورشو …

 

 

به شدت سرما خورده ام

 

 

سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست !

 

عجیب است،باز هم پروازکنان به سوی تو می آیم

 

پاک فراموش کرده ام بالهای شکسته ام را ! ! !

 

همیشه

.

خاطره ای هست

.

که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد

 

 

 

با تو خیابان های زیادی را قدم … که نه ، پر زده ام !

 

 

تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,در ساعت2:8 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ