only love you

تنهابرای تو

دیرآمدی...

 

ببین چه عشق بازی باشکوهی است،

 

بین من وسکوت وموریانه های گورستان...!

 

 

 

دیوانگی شاخ ودم ندارد

 

همین ک ساعت هاوروزها

 

به فکرروخیال کسی هستی که به فکرت نیست

 

خوددیوانگی است

 

 

آلزایمر!

 

میتواندبهترین بیماری جهان باشد...

 

تاهرثانیه یادم بیفتد....

 

سهم من نیستی...!!!!

 

 

بس کن ساعت...

 

دیگرخسته شده ام...

 

آره من کم آورده ام...

 

خودم میدانم که نیست...

 

اینقدربابودنت نبودنش رابه رخم نکش...!!!!

 

 

خیلی وقتابهم میگن:چرا میخندی؟؟؟بگوماهم بخندیم...!!!

 

اماهرگزنگفتن:چراغصه میخوری؟؟؟بگوماهم بخوریم...!!!

 

 

تمام شعرهایم بوی تورامیدهند

 

میگویندفراموشش کن

 

امانمیدانند

 

تودرجانم ریشه کرده ای

 

انگاربایدجان دهم...!!!!!!!!!!!

 

 

گاهی دلم تنگ تومیشود...

 

به تمام دلایلی که تونیستی...

 

وبه اجبارآروم میگیرم...

 

چه اجبارتلخی......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

هربارانکارمیکنم حرف های پشت سرت را،بودنت بااورا

 

به همه میگویم دروغ است اما

 

ای کاش خودم هم میتوانستم باورکنم.....!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

دلتنگم واین دردکمی نیست،

 

که پشت هیچ خط تلفنی صدای تونیست...

 

دلتنگم واین دردکمی نیست..

 

که روی برمیگردانم و

 

جای توخالیست...!!!!

 

 

می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن

 

باشــــــــی اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی

 

عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند.......................!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,در ساعت1:51 PM یه دوست| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ